Uudised

TALLINNA KAUBAMAJA AVAS UUE ILUMAAILMA

TALLINN, 10.09.2021, www.kaubandus.ee - Kaubamaja Tallinna müügimajas oli sel suvel koguni kaks suuremat arendust. Lisaks vastavatud Toidumaailmale toimusid suuremad ümberkorraldused ka Ilumaailmas.

„Kaubamaja on hoolimata oma väärikast vanusest ikka ja alati avatud meeltega. Võib öelda, et oleme nüüdseks juba 61 aastat Eesti moodsaim Kaubamaja ning jätkame sama raja kõndimist ka edaspidi,“ räägib Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus. “Sel aastal oli meil käsil koguni kaks suurt arendust – Tallinna maja Toidumaailm ja Ilumaailm, mis said mõlemad nii uue välimuse, kuid ka mugavama ning kliendisõbralikuma ruumilahenduse,“ lisab ta.

Kaubamaja meeskond koostöös sisearhitektide Krista Thomsoni ja Heleri Reiga soovisid luua Ilumaailma, kus tootegruppide paigutus oleks lihtne ja arusaadav ning ka kogu Ilumaailm tervikuna kergemini haaratav. „See ülesanne ei olnud sugugi lihtne, sest Ilumaailm peidab endas pea 50 000 erinevat toodet ning kliendid soovivad nende seast mugavalt üles leida just selle enda õige vana või uue lemmiku“ ütleb Laugus.

Sisekujunduse loomisel oli olulisel kohal ka keskkonnasõbralikkus ning valituks osutusid jätkusuutlikumad, vastupidavamad ning parimate puhastusomadustega materjalid nagu klaas, kunstkivi, metall. „Kaubamaja eesmärk on leida püsivaid ja töötavaid, keskkonda võimalikult vähe koormavaid lahendusi. Nii on ka näiteks reklaampindadelt kadunud valguskiled, nende asemel on kasutusel ekraanid ja kangad,“ räägib Laugus.

Koos välimusega on täiendust saanud ka Ilumaailma tootevalik. Kaubamaja AS Ilumaailma kaubandusjuht Viktoria Gurjev räägib, et eriliselt hea meel on Ilumaailma ikoonilise Lõhnatoa laienemise üle. „Kui Lõhnatoa 2009. aastal lõime, oli see Eesti mõistes nii uuenduslik ja ainulaadne, et seal oli vaid viis-kuus nišilõhna kaubamärki. Tänaseks on see number kasvanud pea kuuekümneni ning Lõhnatuba on uues Ilumaailmas leidnud oma luksusliku üle 50 ruutmeetri suuruse pühamu,“ sõnab Gurjev.