Uudised
SELVER ON TEENINDUSELT PARIM TOIDUPOOD EESTIS
TALLINN, 14.07.2025, www.kaubandus.ee - Eesti teeninduselt parim toidupood on tänavu Selver, selgus Dive Eesti 2025. aasta valdkonnauuringust.
Testostude käigus hinnati kuue suurema poeketi teenindust suuremates linnades üle Eesti – Selver edestas konkurente kindlalt ja saavutas 93,74% teeninduskvaliteedi skoori.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Balti riikides viidi tervikuna läbi 120 külastust perioodil mai 2025 (Eestis 60, Lätis 20 ja Leedus 40). Eestis külastati kuue suurema keti kauplusi suuremates linnades (Tallinnas, Tartus, Viljandis, Pärnus, Narvas).
Külastuse jooksul hinnati kokku kolme teenindajat:
letiteenindajat küsides infot letis müüdavate toodete kohta;
saaliteenindajat paludes abi konkreetse toote leidmisel;
kassateenindajat tavapärases ostu eest tasumise situatsioonis.
Igasse ketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendi ülesanne oli lisaks teenindajatele jälgida kaupluse ja selle ümbruse puhtust ja korda, hinnasiltide ja toodete asetust ning korrektsust.
Võrreldes 2024. aastal läbi viidud uuringuga on Eesti parima teenindustasemega toidukaupluste esikolmikus toimunud muudatusi. Esikoha pälvis Selver (93,74%), kes on eelmise aasta tulemust parandanud 2,97% võrra ning teiselt kohalt esimeseks tõusnud. Teist kohta hoiab Prisma (89,39%) ning kolmandale kohale tuli Rimi (89,08%). Kohtadele 4-6 baseerusid Coop (88,82%) Maxima (86,36%) ja Grossi toidukaubad (82,59%).
Esikoht, mis räägib pühendumusest
"Tunnustus on meile suur rõõm ja kinnitus, et oleme oma töös õigel teel. Selver on varasematel aastatel jäänud uuringus napilt teisele kohale, mistõttu on tänavune esikoht eriti tähenduslik," ütles Selveri juht Kristi Lomp. Tema sõnul on Selveri kliendikesksuse ja edu taga tuhandete töötajate igapäevane pühendunud töö.
"Meie teenindajad on oma ala tõelised professionaalid – nad oskavad, tahavad ja suudavad täita väga erinevaid ülesandeid. Tänan südamest kõiki kolleege – see võit kuulub teile," avaldas Lomp tänu Selveri töötajatele. Ta lisas, et Selver jätkab tööd selle nimel, et pakkuda klientidele parimat teenindust, ostukogemust ja kaubavalikut.
Balti riikide juhtiv klienditeenindusuuringutele keskendunud ettevõte Dive Eesti viib valdkonnauuringuid läbi regulaarselt, pakkudes objektiivsetel alustel põhinevat infot klienditeeninduse taseme kohta erinevates sektorites. Toidukaupluste valdkonnauuring viidi läbi 2025.aasta maikuus.
