Uudised

ROCCA AL MARE KESKUSESSE LISANDUB UUEL AASTA SELVER

TALLINN, 11.10.2023 - www.kaubandus.ee - Citycon on sõlminud lepingu Selveriga teise toidupoe avamiseks Rocca al Mare keskuses 2024. aastal. Selveri toidupood hakkab paiknema keskuse Unibet Arena poolses otsas, mille senised kauplused kolivad keskuses uutele pindadele. Prisma Peremarket jätkab praeguses asukohas ja suuruses.

Rocca al Mare keskuse juht Kristjan Maaroos selgitas, et täiendava toidukaupluse lisandumine keskusesse on osaks Cityconi keskuste arendamise kontseptsioonist, millega muudetakse keskuseid rohkem klientide igapäevavajadustele vastavaks.

„Toidukauplus on inimeste jaoks üks sagedamini külastatavaid kaupluseid. Teise toidupoe lisandumine võimaldab laiendada nii tarbijatele pakutavat valikut kui ka lihtsustada kaupluste külastamist,“ nentis Maaroos.

Selveri juhatuse liige Kristi Lomp tõi esile, et Selver on pikalt juba otsinud võimalust kaupluse avamiseks Rocca al Mare kandis. “Uue kaupluse rajamine Tallinna Haabersti linnaosa suurimasse ostukeskusesse aitab kindlustada Selveri positsiooni piirkonnas,” lisas ta.

Lomp avaldas lootust, et kasvav konkurents on kasulik nii kogu piirkonnale kui ka ennekõike tarbijatele, kes saavad vastavalt eelistustele ja vajadustele leida endale sobivaima toidupoe.

Ühe keskuse kaks toidukauplust pakub külastajatele laiemat valikut
Uus premium-tootevalikuga kauplus hakkab pakkuma laia kaubavalikut, sh gurmee- ja maailmaköögi kaupu, mahetooteid, rohkelt Eestimaist ning laia valikut Selveri kala- ja lihameistritelt ja pagaritelt.

Maaroos rõhutas, et kui keskuses asuv Prisma Peremarket on Eesti ja Baltikumi suurim hüpermarket, kus tarbijad saavad teha vajadusel kogu nädala ostud ühest kohast ning soetada nii toidu-, kodu-, kui aiatooteid, siis Selveri kauplus keskuse teisel küljel avab tarbijatele kiirema poekülastuse võimaluse igapäevaste ostude teostamiseks.

Maaroos tõi näitena esile, et Cityconi hallatavates teistes Põhjamaade keskustes on mitme toidukauplusega keskused tarbijate seas kõrgelt hinnatud, sest kasvanud on valikuvõimalused ja ka teiste keskuse kaupluste külastatavus. Ka teistele ettevõtetele Eestis on see edukaks osutunud. Kahe toidukauplusega on näiteks Tartu Lõunakeskus, kus samuti mõlemad pakkujad teineteist ning keskuse valikut täiendavad.