Uudised

KAUBAMAJA TUTVUSTAS UUENENUD NAISTEMAAILMA

TALLINN, 14.04.2022, www.kaubandus.ee - Eile, 13. aprillil kutsus Kaubamaja tuntud Eesti naised uhiuude Naistemaailma. Uuenenud ei ole ainult välisilme, vaid ka moemärkide valik.

"Uus Naistemaailm Tallinnas on koht, kust iga naine leiab selle miski, mis just teda paelub. On selleks siis mõnusalt avarad saalid, helged värvid või mitmekesine moemärkide valik,“ räägib Kaubamaja AS turundusdirektor Enel Kolk. Sisearhidektide Tarmo Piirmetsa ja Anni Kotovi sisekujundusbüroost Pink ning Kaubamaja meeskonna tihedas koostöös jaotati uus Naistemaailm justkui mitmeks eriilmeliseks oaasiks.

„Mugavus ja avarus on olulisemad märksõnad uue Naistemaailma loomisel. Meie jaoks on väga oluline, et toodete ja kaubamärkide asetus oleks müügisaalis klientide jaoks loogiline ning et proovikabiinid oleksid kergelt leitavad,“ ütleb Kolk ning lisab, et nagu kõikide Kaubamaja tegevuste juures, pöörati ka arendustegevustes suurt tähelepanu jätkusuutlikkusele. Nii on võimaluste piirides taaskasutatud uuenduskuuri läbinud mööblit, jätkusuutlikke materjale ning põnevaid lahendusi. „Näiteks on ühes riietuskabiinide alas sisekujunduses kasutatud kangarullide torusid,“ sõnab Enel Kolk.

Uuenenud ei ole ainult välisilme, vaid ka moemärkide valik. Kaubamaja moevaldkonna kaubandusjuht Kätlin Häninen räägib, kuidas uue Naistemaailma arendusega seoses on läbitud pikk protsess, kus õppisime oma kliente veelgi paremini tundma ning ostujuhid teevad kollektsioonidest valikuid just klientide eelistusi silmas pidades. "Uusi kaubamärke jõudis sel kevadel Kaubamaja Naistemaailma suisa 13,“ nendib Häninen. Uuest Naistemaailmast leiab erilise disainermärkide ala, kus kohtuvad Eesti ja maailma disain. Maailma moemärkidest on Kaubamajja jõudnud Isabel Marant Étoile, MSGM, Patou, MM6 Maison Margiela, Dsquared2.