news

KAUBAMAJA UUENDAS KODUMAAILMA

Tallinn, 06.11.2020, www.kaubandus.ee -  Kaubamaja uuenenud Kodumaailm soovib kliente inspireerida, anda ideid ning pakkuda toredaid lahendusi kodu loomiseks, täiendamiseks või omanäoliseks ja mugavaks muutmiseks. Erilise tähelepanu on saanud Kaubamaja enda kaubamärgid PAI ja HÕRK.

Kevadine sunnitud paus ja ajaveetmine lähedastega ühises ruumis suunasid tähelepanu keskkonnale, mis inimesi iga päev ümbritseb, rääkis Kaubamaja Kodumaailma kaubandusjuht Siim Tammesalu. Ta lisas, et see andis neile põhjuse põhjalikuks uuenduskuuriks Tallinna Kaubamaja Kodumaailmas.

Kevadise eriolukorra ajal sai inimestel Tammesalu sõnul tähelepanu keskpunktiks kodu korrastamine, uuendamine ning tõeliselt mugavaks ja isikupäraseks muutmine.

Kaubamaja Kodumaailm soovib kliente inspireerida, anda ideid ning pakkuda toredaid lahendusi kodu loomiseks, täiendamiseks või omanäoliseks ja mugavaks muutmiseks. „Selleks, et seda kõike paremini klientideni tuua, võtsime aega ning juurdlesime, mida ja kuidas muuta. Leidsime klientidelt saadud tagasisidest, et vajame muudatusi nii sisus, keskkonnas kui ka mõtteviisis,“ rääkis Tammesalu.

Uue Kodumaailma ülesehitus on sarnane päris koduga. Selles on eri piirkonnad tubadena: köök, elutuba, magamistuba ja vannituba. Füüsiline keskkond on muutunud Tammesalu sõnul lihtsamaks, et tõsta pakutavad tooted veelgi paremini esile. Parem valgustus ja must-valgete kontrastidega hele keskkond hõlbustab endale sobiva leidmist.

"Kodumaailmas lihtsamaks orienteerumiseks on siin metalse raamiga suured nn fookusmajad, mis on otsekui kindla piirkonna majakad. Nende abil on lihtsam tajuda, kus piirkonnas parasjagu asud,“ selgitas Tammesalu. Ta tõi näite, et köögis on „majakateks“ näiteks soojade jookide ja küpsetuste majad, kust leiab teemapõhiliselt kõik tarviliku.

Seni kaubamärkidena eraldi paiknenud tooted on kõik kokku sätitud teemadesse, et neid oleks kasutamise põhjal hea leida ja valida. „Erilise tähelepanu on saanud Kaubamaja enda kaubamärgid PAI ja HÕRK. Eraldi on esile toodud uued loodussõbralikud märgid ,mille materjalikasutus on eriti läbimõeldud ja suhtumine maailma säästlik,“ selgitas kaubandusjuht.

Tammesalu rääkis, et ka kodutehnika valik on täienenud ja nüüd on hõlpsam leida endale sobiva etema tooted. „Ilutooted on saanud oma piirkonna, kus on eraldi valik meestele ja naistele mõeldud tooteid. Kohvimasinad on tehnikamajas, mille juures on saadaval ka kõik vajalikud tarvikud, hooldusvahendid ja loomulikult ka kohvi ise.“ Kaubandusjuht selgitas, et eraldi piirkonna on saanud majapidamiseks vajalik tehnika nagu tolmuimejad, triikimiskeskused, rõivaaurutid jms. Samasse piirkonda on paigutatud ka muud vajaminevad garderoobi- ja majapidamistooted.

„Lauakatmiseks ja kodu mugavamaks sisustamiseksmõeldud piirkonnas on eraldi aladena leitav Soome kultusmärk Marimekko.“ Tammesalu sõnul on ka magamistuba saanud kauni uue kujunduse, kus leiab rahulikuks ööuneks kõik vajaliku.

Kodumaailmas on loodud ka uus piirkond, kus kooslusena koos koduasjadega leiavad kliendid põnevaid gurmeetooteid, kingiideed mitmetelt erinevatelt kaubamärkidelt ning vajalikud pakkematerjalid, ilusad kaardid jms.