news

VIIMSI KESKUSE BRUTOKÄIVE KASVAS 12 PROTSENTI

TALLINN, 17.01.2018, www.kaubandus.ee - Viimsi Keskust külastati 2017. aastal ligi 1,8 miljonit korda ja kokku sooritati ligi 1,9 miljonit ostu. Külastuste ja ostude arv kasvas vastavalt 7 ja 6 protsenti võrreldes eelmise aastaga.

Tallinna Kaubamaja Kinnisvara ASi juhi Peeter Küti sõnul kujundavad keskuse tulemusi lisaks üldisele majanduslikule olukorrale nii piirkonnakeskuste trend kui ka Viimsi kasvav elanikkond.

Uute suurte ning laienevate ostukeskuste taustal annavad Küti sõnul kaubandusmaastikul tooni kompaktsed kogukonna- või piirkonnakeskused nagu Viimsi Keskus. “Piirkonnakeskuste eesmärk on ennekõike teenindada kvaliteetselt lähipiirkona elaniku igapäevaseid vajadusi toidukaupadest kuni erinevate teenuste, sportimis- ja meelelahutusvõimalusteni,” lisas Kütt.

Tarbijakäitumist analüüsides võib Küti sõnul märgata, et tarbija on muutunud üha nõudlikumaks ning teadlikumaks nii tervise kui ka kvaliteedi osas ning huvi gurmee- ja ökotoodete vastu on jätkuvalt kasvutrendis. “Samuti eelistatakse ja küsitakse just toidukaupade puhul ennekõike kodumaist,” lisas Kütt.

Tuntud kaubamärkide kõrval leiab Viimsi Keskusest Küti sõnul ka mitmeid kohalikke ärisid, mis lisavad mitmekülgsust kauba- ja teenuste valikusse. Keskus lööb aktiivselt kaasa ka kohalikus kogukonnaelus.

Viimsi Keskus on 2015. aasta augustis avatud ostukeskus, kus tegutseb ligi 14 000 m2 pinnal 40 kauplust, toitlustuskohta ja teenindusasutust. Keskuse juures on 300 kohaga parkla.

Viimsi Keskus hinnati kaubanduse kategoorias kolme parima hulka maineka konkursi Baltic Real Estate Awards 2016 poolt.